Realizacja Polityki Jakości dokonywana jest poprzez:
- • Zaangażowanie najwyższego kierownictwa w tworzenie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością oraz
ciągłe
doskonalenie jego skuteczności.
- • Współpracę z klientami w celu poznania ich potrzeb i oczekiwań.
- • Stworzenie atmosfery wzajemnego zaufania i poszanowania wśród naszych partnerów handlowych poprzez
właściwą
postawę i działalność.
- • Podejmowanie natychmiastowych działań korygujących w przypadkach, gdy ustalone parametry procesu
dochodzą do
wartości granicznych lub w przypadkach wystąpienia niezgodności.
- • Konsekwentne monitorowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.
- • Przestrzeganie przepisów wytwarzania oraz obrotu towarami o przeznaczeniu wojskowym.
- • Nadzorowanie przebiegu procesów oraz ocenę ich skuteczności.
- • Odpowiednie zarządzanie procesami w celu uzyskania powtarzalności parametrów oraz poprawy
efektywności wyników
procesów głównych.
- • Poprawę wydajności podczas realizacji produkcji.
- • Obniżanie kosztów własnych.
- • Konkurowanie przede wszystkim jakością i terminowością, a nie tylko ceną.
- • Szkolenia podnoszące kwalifikacje i świadomość personelu.
- • Wdrożenie, stosowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.
- • Systematyczne badanie satysfakcji klienta.
- • Pracę zgodnie z wymaganiami Systemu Jakością zatwierdzonego wg normy AS 9100 rev.D
- • Stosowanie zasad kompleksowego zarządzania firmą poprzez system.
- • Budowanie kultury organizacyjnej, opartej na kulturze jakości.
- • Przestrzeganie wymagań dotyczących ochrony środowiska oraz BHP.
- • Podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez systematyczne organizowanie szkoleń.
- Polityka jakości
- Warunki dla dostawców zewnętrznych