Realizacja Polityki Jakości dokonywana jest poprzez:
  • • Zaangażowanie najwyższego kierownictwa w tworzenie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością oraz ciągłe doskonalenie jego skuteczności.
  • • Współpracę z klientami w celu poznania ich potrzeb i oczekiwań.
  • • Stworzenie atmosfery wzajemnego zaufania i poszanowania wśród naszych partnerów handlowych poprzez właściwą postawę i działalność.
  • • Podejmowanie natychmiastowych działań korygujących w przypadkach, gdy ustalone parametry procesu dochodzą do wartości granicznych lub w przypadkach wystąpienia niezgodności.
  • • Konsekwentne monitorowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.
  • • Przestrzeganie przepisów wytwarzania oraz obrotu towarami o przeznaczeniu wojskowym.
  • • Nadzorowanie przebiegu procesów oraz ocenę ich skuteczności.
  • • Odpowiednie zarządzanie procesami w celu uzyskania powtarzalności parametrów oraz poprawy efektywności wyników procesów głównych.
  • • Poprawę wydajności podczas realizacji produkcji.
  • • Obniżanie kosztów własnych.
  • • Konkurowanie przede wszystkim jakością i terminowością, a nie tylko ceną.
  • • Szkolenia podnoszące kwalifikacje i świadomość personelu.
  • • Wdrożenie, stosowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.
  • • Systematyczne badanie satysfakcji klienta.
  • • Pracę zgodnie z wymaganiami Systemu Jakością zatwierdzonego wg normy AS 9100 rev.D
  • • Stosowanie zasad kompleksowego zarządzania firmą poprzez system.
  • • Budowanie kultury organizacyjnej, opartej na kulturze jakości.
  • • Przestrzeganie wymagań dotyczących ochrony środowiska oraz BHP.
  • • Podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez systematyczne organizowanie szkoleń.
  • Polityka jakości
  • Warunki dla dostawców zewnętrznych